Використання відео на уроці сприяє вирішенню
наступних завдань:
-підвищення мотивації навчання;
-створення комфортного середовища навчання;
-сприяє інтенсифікації навчання;
-підвищує активність учнів;
-створює умови для самостійної роботи учнів.
Відеозапис треба ввести в зміст своєї роботи, пояснити дітям, з якою метою Ви збираєтеся показати його, що вони повинні усвідомити в процесі перегляду. Після закінчення демонстрації слід дізнатися, як клас сприйняв зміст відеозапису (про що він і як він пов'язаний з вашим завданням?), тобто чи досягнута мета показу. А далі потрібно обов'язково пов'язати зміст відеозапису з тією подальшою роботою, яку Ви організуєте в класі. Іншими словами, відеозапис не повинен бути ізольованим моментом уроку (показ заради показу). Його зміст повинен працювати на Вашу методичну мету.
Комментариев нет:
Отправить комментарий